Auteur: J DK - Gepubliceerd: 29 Jun 10, 21:35

Nieuw Commercieel Manager voor Boudewijn Seapark!

Op 7 juni ging Geertrui Quaghebeur aan de slag als nieuw Commercieel Manager van Boudewijn Seapark. Hiermee treedt zij in de voetsporen van Bart Vermeulen, die 8 jaar de functie uitoefende.

“We zijn heel blij Geertrui Quaghebeur te mogen verwelkomen in ons team,” zegt Afgevaardigd Bestuurder Bernard Logghe. “Dankzij haar enthousiasme en marketing-ervaring is zij de geschikte persoon om alle marketing en sales acties vanaf nu in goede banen te leiden.”

Geertrui Quaghebeur werkte als Marketing Manager bij Transposia, uitgever van educatieve games voor kinderen. Daar deed ze meer dan 8 jaar ervaring op als Persverantwoordelijke en Marketing Manager. De wereld van de kindermarketing kent voor haar geen geheimen meer. De stap naar Boudewijn Seapark was dan ook snel gemaakt.

“Dit is een fantastische uitdaging voor mij! Boudewijn Seapark onderscheidt zich van andere pretparken dankzij zijn unieke Dolfinarium,” zegt Geertrui Quaghebeur. “Naast de gekende dolfijnenshow, heeft het park er sinds kort enkele gloednieuwe attracties bij: een spetterende zeeleeuwenshow, een coole roofvogelshow en het Bobo indoor speeldorp van meer dan 2000 m2. Dit zijn attracties die zowel kinderen, ouders en grootouders kunnen boeien. Daar moeten we met het park verder op inspelen. Een dol-fijn pretpark voor de hele familie!”

Tekst : Boudewijn Seapark